Distribuitorul de materiale de construcţii şi bricolaj Multicom din Zalău, companie înfiinţată în 1992 de soţii Gavril şi Floare Iepure, a înregistrat afaceri de 19 milioane de euro la finalul anului 2021, în creştere cu 10% comparativ cu anul precedent. În 2020, compania înregistrase o scădere de 12% a cifrei de afaceri, ajungând astfel la circa 17,6 mil. euro pe fondul crizei sanitare, faţă de peste 20 mil. euro afaceri înainte de pandemie – respectiv în 2019.

În prezent, compania deţine un magazin de bricolaj de 7.000 de mp, un depozit de materiale de construcţii în oraşul Jibou şi o flotă auto de peste 20 de autoturisme. De asemenea, pe parcursul anului trecut, Multicom a investit circa 500.000 de euro în modernizarea capacităţilor de descărcare şi înlocuirea parcului auto.

Planurile pentru 2022 vizează investiţii într-o nouă platformă de depozitare ce se va întinde pe o suprafaţă de aproximativ 4.000 mp şi în campanii de marketing atât pentru zona de retail, cât şi pentru zona de B2C.

”În 2022 vrem să păstrăm trendul ascendent, iar pentru atingerea acestui scop am alocat un buget considerabil pentru investiţii, fie că vorbim de o nouă platformă de depozitare în suprafaţa de 4.000 mp cât şi diferite campanii de marketing atât pentru clienţii de retail cât şi pentru B2C”, a spus Marius Iosif, director general al Multicom Zalău.