Brick România va deschide la începutul anului viitor primul său magazin din vestul țării, la Satu Mare

„Ne concentrăm eforturile pe extinderea magazinelor Brick în orașe importante din țară, dar și în zonele localităților mai mici prin centre regionale, precum și pe componenta digitală a business-ului nostru, prin care vom putea acoperi eficient livrările de produse. Aceste două direcții de business ne permit să creștem și să fim accesibili pentru o paletă și mai mare de public, cu obiectivul de a păstra prețuri corecte pentru clienții noștri”, spune Oana Nechita, Director Executiv Brick România.

În acest moment Brick România, primul brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piață, înființat în 2002, derulează importante planuri de extindere a propriului lanț de magazine și își propune să deschidă câte trei magazine noi pe an. După deschiderea magazinului Satu Mare din martie 2022, Brick România plănuiește inaugurarea magazinul de la Oradea, în martie 2023, cu o suprafață de 10.000 mp în interior și peste 200 de locuri de parcare. Compania este în prezent activă pe piață cu magazine în Constanța, Mangalia, Giurgiu și punctul regional Ovidiu și se află în negocieri pentru extindere în orașe din toată țara, dar și în București.

„Ne dorim să creștem organic și să avem o medie de trei deschideri noi pe an în perioada următoare. Primul inaugurat va fi magazinul din Satu Mare, în martie anul viitor, apoi lucrăm deja pentru magazinul din Oradea, pentru care suntem în faza de autorizare a lucrărilor și de modernizare a spaţiului. De asemenea, vizăm și alte orașe precum Braşov, Ploieşti, Bucureşti, Cluj sau Iaşi”, adaugă Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.

Totodată, compania anunță cooptarea în echipă a lui Radu Stamate în calitate de Director Zonal, responsabil de zona de centru a țării. Acesta are o experiență de 21 de ani în industria retail, lucrând pentru companii precum Coca-Cola, Selgros sau Kaufland. „Sunt bucuros să mă alătur echipei Brick România și să contribui la planurile de extindere ale unui brand 100% românesc. Piața de retail este una dinamică și cu foarte multe oportunități, pe care îmi doresc să le valorific alături de echipa Brick”, menționează Radu Stamate.

Brick România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 116 milioane de lei, în creştere cu 7% faţă de cea din anul anterior, și un profit net în creștere, de 4,8 milioane de lei. Pentru anul 2021, compania estimează o creştere de 25-30%.