Brick România, primul brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piață, înființat în 2002, are în vedere asigurarea unui acces mai rapid la achizițiile de produse necesare lucrărilor de construcție sau îmbunătățire a casei prin acoperirea unui areal regional cât mai amplu. Pentru a facilita livrarea produselor Brick în toată țara, compania anunță dezvoltarea unei noi platforme online în parteneriat cu Orange Business Services. Noua platformă va fi dezvoltată în următoarele trei luni ale anului și va fi una custom-made, cu stocuri actualizate în timp real și campanii de fidelizare.

Totodată, începând din acest an, Brick România anunță deschiderea primelor centre regionale în zonele localităților mai mici din țară, cu o ofertă de peste 40.000 de tipuri de produse și articole. În apropierea fiecărui oraș mare în care se va deschide un magazin Brick, compania intenționează să înființeze și centre regionale pentru locuitorii din zonele limitrofe sau rurale din județul respectiv, ca parte din strategia de dezvoltare și extindere a business-ului. După inaugurarea Brick Ovidiu, cu o investiție totală de 4 milioane de euro, compania se află în prezent în negocieri pentru deschiderea unor centre regionale la Ghimbav și Câmpina.

După cum precizează Oana Nechita, Director Executiv al companiei constănțene, „aceste două direcții strategice – dezvoltarea noii platforme online și mărirea rețelei de centre regionale – ne vor permite să ajungem la un public cât mai mare aflat în localități din zone regionale neacoperite de segmentul nostru de activitate. Brandul nostru este unul utilitarist și pragmatic, și cum în industria noastră timpul costă, clientii noștri sunt chibzuiți și în această privință. De aceea este vital și pentru noi și pentru ei să fim foarte accesibili, bine poziționați ca proximitate. În zonele mai îndepărtate de orașele mari clienții nu au la dispoziție locații la care pot ajunge ușor pentru a se aproviziona cu produse pentru amenajarea și întreținerea locuinței, oamenii fiind nevoiți să parcurgă distanțe mai mari pentru astfel de achiziții. Prin urmare, ne-am propus ca încă din acest an, special pentru oamenii aflați la confluențele localităților mici, să deschidem centre regionale care să servească nevoilor acestora și să îi scutească de drumurile anevoioase și consumatoare de timp către retail park-urile clasice, dar să și dezvoltăm platforma online care ne va permite să realizăm livrări în toată țara.

Primul punct regional din această serie, a cărui inaugurare a avut loc pe 2 iulie 2021, este centrul regional din orașul constănțean Ovidiu, care se adresează unui areal de 60.000 locuitori, incluzând localitățile Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele, Năvodari și Mamaia Sat, areal neacoperit comercial până acum în județ. Acesta este construit pe o suprafață utilă de 2.728,10 mp, iar la exterior sunt amenajate aproximativ 150 locuri de parcare.

De asemenea, odată cu noul centru 30 de noi angajați s-au alăturat echipei Brick România. „Deschiderea centrului regional Ovidiu a fost pentru noi un succes. Suntem încântați de cum a fost primită de localnici această deschidere, prin urmare vorbim de un model pe care îl vom repeta la oricare dintre locațiile viitoare, completând astfel rețeaua de magazine din orașele mari cu centre regionale aflate mai aproape de locuitorii din zonele rurale sau din localități mai mici”, a adăugat Viorel Dima, Director de Dezvoltare al companiei.

De asemenea, pentru locuitorii orașelor mari Brick România va deschide și magazine centrale, în locații aflate la îndemână, în orașe precum București, Oradea, Satu Mare sau Cluj.