Alumil ROM Industry SA („ALUMIL România”) a înregistrat o cifră de afaceri de 90,8 milioane lei pentru 2021, însemnând o creștere de 24,5% față de anul 2020. Profitul net înregistrat de companie anul trecut a fost de 6 milioane lei față de 3,67 milioane lei în 2020.

Aproximativ 98,5 % din cifra de afaceri a fost realizată pe piața internă, diferența de 1,5% reprezentând exporturi către Alumil Industry S.R.L. din Republica Moldova, către compania mamă, Alumil Aluminium Industry S.A. din Grecia, și alte societăți.

Compania estimează că în cursul anului 2021 și-a menținut poziția de lider de piață cu o cotă estimată de aproximativ 25-28%, aceasta variind între 35% pe zona de retail și 20% pe zona de proiecte de mari dimensiuni.

„Anul trecut am reușit să consolidăm și mai mult relațiile cu partenerii printr-o comunicare transparentă și continuă în vederea onorării angajamentelor asumate față de aceștia. Suntem fideli parcursului nostru de a livra excelență atât din punct de vedere operațional, cât și din perspectiva produselor comercializate”, a declarat Marius Ioniță, Director General ALUMIL România. “Vorbim de cercetare și inovare, sistemele ALUMIL de calitate superioară fiind certificate și recunoscute la nivel internațional. Produsele ALUMIL răspund cerințelor variate ale pieței precum și nevoii de integrare în designul de locuințe moderne, astfel asigurând premisele unei dezvoltări durabile”, a adăugat Marius Ioniță.

Ca parte a efortului constant de a oferi soluții optime pentru construcțiile contemporane, compania a dezvoltat un protofoliu de produse inovative și cu preformanțe deosebite: design minimalist, izolare termică avansată, niveluri ridicate de siguranță, rezistență la condiții meteo extreme, protecție împotriva focului, a cutremurelor, diverse soluții destinate persoanelor cu dizabilități.

De la ușile de intrare și cele armoncie, până la sistemele glisante automatizate, produsele din gama SUPREME – noua generație de sisteme avansate ALUMIL – sunt proiectate ținând cont de standarde înalte de funcționalitate și grad ridicat de eficiență energetică. Acestea pot acoperi suprafețe vitrate largi în care suprafața de aluminiu vizibilă este redusă considerabil, răspund cerințelor de case pasive, asigură un nivel de siguranță ridicat și, nu în ultimul rând, corespund trendurilor arhitecturale actuale.

Calitatea și respectul față de mediul înconjurător, precum și siguranța muncii sunt principii fundamentale pentru companie, scopul urmărit fiind cel de adoptare a principiilor de dezvoltare sustenabilă în toate operațiunile. Inițiativele companiei pentru anul în curs țin cont în mod special de aceste aspecte și se vor concretiza într-o serie de acțiuni derulate sub umbrela responsabilității sociale corporative.

Pentru atingerea obiectivelor în următorii ani, Alumil România se va concentra pe creșterea calității serviciilor oferite clienților, o promptitudine sporită în onorarea comenzilor și ameliorarea timpilor de livrare. Parte din acest proces o constituie platforma B2B “My Alumil”, lansată la finele anului trecut, un instrument digital oferit partenerilor, menit sa ușureze procesul de achiziție. La aceasta se adaugă și investițiile făcute în modernizarea celor mai importante HUB-uri regionale din Cluj-Napoca și Iași, ce oferă o flexibilitate crescută în derularea operațiunilor la nivel zonal.