În 2021 a revenit şi cererea pentru camioane de transport internaţional, având în vedere creşterea consumului şi scăderea din 2020 determinată de amânarea achiziţiilor.

Camioanele destinate şantierelor de construcţii au reprezentat aproape 25% din piaţa camioanelor din 2020.  „Proiectele pe care le discutăm acum cu clienţii sunt iniţiate pentru construcţii, pentru infrastructură, precum şi pentru transport internaţional. Ponderea anul trecut a fost de 58% partea de construcţii. Camioanele MAN sunt pretabile pentru acest segment de construcţii“, a spus Claudia Iordache, managing director la MHS Truck & Bus.

Spre comparaţie, în anul 2017 camioanele pentru construcţii reprezentau numai 4,3%, în condiţiile în care în acel an s-au dat în folosinţă nu mai puţin de 15 kilometri de autostradă, un record negativ chiar şi pentru România, unde nu s-au mai deschis circulaţiei peste 100 km de autostradă într-un an din 2012, iar pragul de 60 km a fost trecut abia anul trecut. Pe de altă parte, în prezent se lucrează pe mai bine de 250 km de drum rapid, atât autostrăzi, cât şi drum expres. Anul acesta urmează un nou „record“ de 4,5 noi kilometri de autostradă.

Material integral pe Zf.ro.